Domeny dla biur i agentów nieruchomości
Propozycje domen internetowych dla biur nieruchomości, agentów i deweloperów. .agency, .apartments, .house i inne.
Strona dla biura lub agenta nieruchomości powinna już na pierwszy rzut oka wskazywać na to, że zajmuje się ona pośrednictwem w sprzedaży mieszkań, domów czy działek. Duża w tym rola domeny – a także… jej rozszerzenia.
Wybierając domenę dla strony, warto mieć na uwadze, że ważna jest nie tylko sama nazwa, ale również zastosowane rozszerzenie domeny. W końcu adres strony jest tworzony zarówno przez to, co jest przed, jak i po “kropce”. Zastosowana końcówka może sprawić, że dany adres będzie łatwy do zapamiętania i prosty do wprowadzenia. Co więcej – niektóre rozszerzenia mogą nawet jasno wskazywać na to, że strona zajmuje się nieruchomościami.
Standardowe domeny dla firm z branży nieruchomości
Patrząc na strony rejestrowane w Polsce, doskonale widać, że dominującym rozszerzeniem jest typ domeny .pl. Taka końcówka wskazuje, że strona jest przeznaczona dla odbiorcy z Polski. W przypadku stron dla agencji nieruchomości możesz jasno określić, że dany podmiot pośredniczy w obrocie mieszkań wyłącznie w naszym kraju.
Jeżeli jednak strona działa na międzynarodowych rynkach – czy to europejskich, czy globalnych – warto wybierać adresy kończące się na .eu lub .com.
W przypadku agentów nieruchomości działających wyłącznie na terenie miasta lub województwa, można pokusić się także o lokalne (regionalne) rozszeżenia domen. Takie rozwiązania to np. slask.pl czy waw.pl.
Pamiętaj, że agenci nieruchomości mogą korzystać także z szerokiego katalogu domen funkcjonalnych. Końcówki takie jak .nieruchomosci.pl lub .realestate.pl mogą być dobrą propozycją dla agentów działających w Polsce. Wybierając nazwę, pamiętaj jednak, aby nie była ona zbyt długa – w połączeniu ze zbyt rozwiniętą końcówką, adres może się bowiem znacznie wydłużyć.
Nowe rozszerzenia dla biur i agentów nieruchomości
Jednak wybierając domenę dla swojej strony możesz korzystać ze znacznie szerszego katalogu rozszerzeń. Przyjrzyj się tzw. domenom nTLD.
Wśród końcówek, które będą doskonałe dla firm z branży nieruchomości, warto zwrócić uwagę na:
- .agency – takie rozszerzenie będzie idealnie pasować dla wszelkiego rodzaju agencji – także tych zajmujących się pośredniczeniem w obrocie nieruchomościami;
- .apartments – to rozwiązanie dla agentów i biur zajmujących się sprzedażą apartamentów. Patrząc na taki adres, od razu widać, czego będzie dotyczyć strona;
- .homes – to świetna końcówka dla firm zajmujących się sprzedażą domów;
- .house – podobnie jak .homes jest to idealna końcówka dla firm z branży nieruchomości;
- .land – nieruchomości to nie tylko budynki, ale także np. działki budowlane. Odpowiednia nazwa w połączeniu z taką końcówką może stworzyć bardzo ciekawy zestaw.
Tworząc stronę internetową dla firmy z branży nieruchomości, kwestia odpowiedniego doboru adresu jest bardzo istotna. W końcu dobry adres zapada w ucho i jest łatwy do wpisania w przeglądarkę. Jak widzisz – masz bardzo szeroki wybór, więc warto postawić na oryginalne rozwiązania, które pozwolą wyróżnić się na tle konkurencji.
Zobacz: domeny w pozostałych branżach
- Domeny dla branży rozrywkowej
- Domeny dla tematów związanych ze zdrowiem (BIO, EKO, FIT)
- Domeny dla firm
- Domeny dla fotografów i grafików
- Domeny dla lekarzy, przychodni, szpitali i branży ochrony zdrowia
- Domeny dla prawników
- Domeny dla programistów
- Domeny dla restauracji, cateringów, barów i pubów
- Domeny dla siłowni, fitness i klubów sportowych
- Domeny dla sklepu internetowego
- Domeny dla stron dla dorosłych
- Domeny dla stron osobistych, wizytówek i CV
- Domeny dla szkół, firm szkoleniowych i branży edukacyjnej
- Domeny dla usług internetowych i branży IT